måndag 10 september 2012

PAUS.

Jag har varken orkat läsa eller skriva bloggar på sistone. Har inte ens haft datorn på utan har varit fullt upptagen med verkligheten. Har hela tiden massor av stora eller små projekt på g. Nu är jag dessutom extra upptagen eftersom min bror gifter sig i helgen och det är mycket (roligt) att stå i inför det! Ville bara höra av mig och säga att vi mår bra allihopa, har det otroligt mysigt med Martin som student och vi njuter av familjelivet för fulla muggar! Vi har varit på BVC, måtten kommer nästa vecka, det är en lång och välmående liten brud vi har. Hon vinkar och säger hej och mamma och babba och dansar och börjar så smått få ordning på handklappningarna. Hon har små finurligheter för sig som hon vet får oss att skratta och ja, hon är en jädrans fin och himla bra unge helt enkelt! Idag har vi varit i Lund och kultiverat oss och jag önskar att alla dagar vore som denna! Livet leker och jag har förhoppningar om (och tror) att detta kommer att bli min bästa höst - någonsin! 

Ps. Snart kommer jag igen, när mörkret kryper nära inpå. Till dess finns jag på instagram! 

4 kommentarer:

icka sa...

Tack för tipset, var ju kanonbra skivet!
Kram

langtarefterliten sa...

Hej vännen. Jag som tänkte att jag har nog mkt att läsa ikapp nu men ser att du också legat lågt med bloggandet ett tag. Det är så ibland mkt annat som ska göras osv.
Det låter verkligen mysigt med lilla elsa låter definitivt som det kommer bli er bästa höst någonsin :-)
Ta hand om er! Kramar!

Lina sa...

sv: Vi var nog oförskämt glada och på bra humör :P var ju gubbe och barnlediga och en dag och för att göra vad??...SHOPPA!! Kan det bli bättre? haha :)

Ja shit maten på mandys gick inte av för hackor :) sååå gott och menyn var full av kaloribomber <3

Mysigt att ni får mycket familjetid :)

Kraaam <3 <3

söndagsbarn sa...

Vad heter du på instagram?

Kram Ninni