onsdag 8 januari 2014

Mobilt bloggande.

Det funkar alltså ännu inte helt felfritt att blogga från mobilen märker jag. Den enda tiden då jag liksom verkligen får tiiiid att blogga verkar ju vara när jag ligger och ammar Lisen till sömns sådär vid tolvtiden och då är man ju kanske inte sitt brightaste jag. Eller som nu, när Martin lagt Elsa för middagsvil och Lisen nanar i sjalen. Hur som helst är det ju hur najs som helst det där att man kan lägga in bilder direkt från mobilen. De är ju förvisso helt oredigerade vilket säkert kan vara chockartat för många såhär i tider av instagramfilter.

Här är en bild med filter på från igår. Hur snygg som helst (eh, ja? Eller?) från en väldigt fördelaktig vinkel:

Nähää, det gick visst inte att komma in på olika album i mobilen från datorn. Snopet värre. Men google alltså. Google!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen. Trodde på något sätt jag blivit utslängd som din bloggvän;). Varje gång jag gått in vill den ( bloggen) att jag ska skriva lösen och Anv.namn. Dock ej nu.! Kram på Er alla //Uma

Lovisa sa...

hah, vilket antiklimax! ;D