fredag 28 december 2012

Bokslut 2012

Jag känner mig egentligen inte alls på humör för att skriva någon summering av det här året. Det har varit ett fantastiskt år, ja faktiskt det bästa hittills i mitt liv, men två dagar före julafton dog min älskade farmor Elsa. Därav inga glada blogginlägg om julen och så vidare för det här har inte varit någon glad jul. Som min bror sa: "Nu stryker vi den här julen ur minnet". Så den här gången får bilderna tala för sig själv. (Klicka på bilderna för att se dem större.)

Januari: 





















Februari: 















Mars: 





















April: 

















Maj: 





















Juni:

















Juli: 






































Augusti:

















September:


Oktober: 





















November: 





















December: 




















3 kommentarer:

k. sa...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Mette sa...

Tack för att jag fått följa med på eran resa. Vilket år! Jag kan inte se mig trött på er fina dotter. Ser fram emot fler år med er och hoppas vi träffas IRL någon gång.

Jag beklagar sorgen!

Kram och kärlek
♥♥♥

Heléne sa...

Jag beklagar förlusten av din farmor. Det är knepigt det där att trots att man vet att det är oundvikligt så är man aldrig riktigt beredd på att hantera det. Konstigt är det men kanske bra också. Det vore ju hemskt att gå genom livet _beredd_ på att förlora de som står en nära.

Med det sagt ville jag tacka för bilderna. De är jättefina och visar verkligen att året har varit bra – tycker jag!