tisdag 4 juni 2013

GRAVID!

Jamen, jag har ju utlovat ett inlägg på temat i diverse sociala medier (främst instagram då) och ja, temat är "Gravid". Temat har under en lång och intensiv period varit "Uppsats" och nu borde det i en veckas tid vara "Dags för opponering" men har man sagt A får man ju säga B som det heter.

Men!

Jag tänker lösenordsskydda, så de som vill hänga med i fortsättningen och veta mer om temat "Gravid" och kanske lite om temat "Examen" får skicka en kommentar med mailadress och info om vem du är (om jag inte redan vet det) så publicerar jag inte din kommentar, men slänger iväg ett mail med lösenord!

Toppen! Då ses vi! <3

1 kommentar:

Uma sa...

Hello darling! Hoppas ni har det skönt på semestern. Varje gång jag ska läsa här vill "den" (din sida) att jag ska skriva in lösenord. användarnamn och lösen.... Vad ska jag skriva där? Funkar inte med mitt anvnamn och lösen. Eller har jag missat nåt? Kram på Er från Uma/Jenny