tisdag 22 maj 2012

Det kungliga dopet och det.

Tittar en sväng på det kungliga dopet och skäms. Jag är ju INTE rojalist om man säger så. DOCK tycker jag ju som bekant om när folk får barn (och det finns väl dessutom anledning att tro att det är en liten IVF-unge?) och så tycker jag ju mycket om SPEKTAKEL. Jojo. Så börjar hon gråta lilla Estelle och jag trodde att de hade en plan för det där, men Victoria ser lika stressad ut som vi gjorde när Elsa fick ett break down på Debaser. Tänker att det är nog lite värre med typ hela Sverige och delar av Europa som publik än Debasers uteservering. Alla föräldrar tänker nog ungefär samma sak när det där händer. "OMG DE TYCKER ATT VI ÄR VÄRLDENS SÄMSTA FÖRÄLDRAR!" Och det var roligt att se den där paniken i Victorias ansikte. Hä hä. De blir liksom så mänskliga då. Nästa klipp hade hon nappen i munnen. Estelle alltså. Noterade att hon använder samma nappsort som Elsa. Hon är ju en trendsetter! Elsa alltså. Efter en stund ser man Victoria säga åt Daniel att ta nappen, så smyger hon iväg den under Estelles klänning. Hoho. Ja tänk att de är människor också di dära kungliga. Det var dagens nappstory det.

Idag har vi spenderat hela dagen på stranden under ett träd och i Malmö luktar det sommar. Underbart!

Alltså! Jag älskar henne så mycket!
(OBS! Vill poängtera att hon INTE låg i solen sen. Ser det kallt ut? Det var 27(!) grader i skuggan.)

1 kommentar:

langtarefterliten sa...

Åh! Det ser varmt o gott och JÄTTEMYSIGT ut! :-) Kram!