tisdag 15 maj 2012

Frånvaro.

Min frånvaro på www beror på att min dator på ett mystiskt vis har gått sönder. Den är numera så långsam att det tar ungefär tio minuter för varje kommando. Jag orkar helt enkelt inte ens sätta på den! Jag måste lämna in den. Suck. För att lämna in den krävs mastodont-projektet Allan att kopiera och föra över ALLT som ligger på den på min externa hårddisk. Suck. Orka liksom.

För övrigt händer det sjukt mycket nu som hade varit roligt/intressant att skriva om, men det viktigaste som ni behöver veta är att Elsa i fredags (den 11 maj) fick sin första tand! Fyra månader och 11 dagar gammal! Hipp hipp hurra för henne!

Ps. EVL, jag råkade radera din kommentar till förra inlägget. Jädrans mobiltelefon!

3 kommentarer:

langtarefterliten sa...

Finns det något mer störande ä sega datorer? =/ Eller mjo det kanske det finns kom jag på, men det är i alla fall vääldigt störande :P
Men hurraaa för elsa som fått sin första tand :) kram!

Mette sa...

Grattis till första tanden, Elsa! Snart ska du se att även tand nr 2 kommer.

Kärlek
<3

Lina sa...

Grattis Elsa :D hon slog Vilda med sådär ett år haha..hon var 16 mån.

Hoppas du får datorn fixat snart så man får en lite bättre uppdatering :)

Kraaam <3