torsdag 19 januari 2012

Morgonhicka.

Morgonhickan utanför magen:


10 kommentarer:

.y sa...

Men, det är privat! Åh, snacka om snuvad på konfekten, jag var hur laddad som helst för morgonhicka! :)

Linnea. sa...

Du var för snabb! Fungerar det nu?

kajsa. sa...

Hahahaha men HUR SÖTT?!! Waaah..
[Snackade faktiskt med bm om det idag när jag var där.. att våran lilla har hicka i magen varje dag, ibland upp till tre gånger/ dag - och då sade hon att då kommer hon nog ha rätt mycket hicka även när hon kommer ut.. för det brukande maghickande bebisar ha även utanför sen.. hoho].
<3

moi sa...

Det är nästan onödigt att vara så där förskräckligt söt! :)

Lina sa...

Man guuud så söt. Tycker ni hon liknar någon speciell? Verkar hon få nå av martins mörka färger? :) vi blev inte lite chockade när Vilda kom ut rödhårig då jag har råttfärgat hår och andy mörkbrunt :P

Nu ska jag sluta spamma din blogg :P men dina inlägg är ju så bebismysiga hihi.

Kraaam

Linnea. sa...

Ruht: Elsa hade också hicka typ tre gånger om dagen i magen och nu har hon det också lika många gånger per dag, om inte oftare! och det härliga ;) med det är att om hon relativt nyligen ätit så kräks hon lite i varje hick!

Lina: Jag gillar när du spammar min blogg! ;) Ja, det verkar som hon blivit lite mörkare som Martin för det gula har försvunnit men hon har ändå en fin färg och alla andra bebisar vi sett är så bleka :) Plus att hon har hår och det har ingen i min familj när de föds upp till typ tre års ålder, haha! :) Annars är hon en jäkla blandning , Martins fötter, mina händer. Fast ibland tycker jag att hon är en klon av mig! ;)

Kramar på er alla!

<3<3<3

Lina sa...

Man kommer ju kunna urskilja dragen mer och mer ju äldre hon blir. Ska bli spännande :)

Jag har börjat få lite rödlätt hår ju äldre jag blivit men som liten hade jag först kritvitt hår och sen mörkbrunt för att bli ljusare med åren. Trodde inte att hon skulle bli rödhårig direkt liksom :P men det är säkert från min pappa som var rödhårig som ung sen blev det brunt ju äldre han blev.

Tack för dom söta kommentarerna i bloggen :) kraam <3

Mette sa...

Men sötnosen då! Så lugn och fin trots hickan.
Här hemma gnälls det direkt när hickan kommer, för då vet Elis att han får snutta på bröstet, för det är det enda som botar hickan. :)

Önskar er alla en fin helg
Kram och kärlek
<3

baltazaar sa...

Herrejöstanes vad gulligt <3 Åh, blir helt varm i hjärtat! :)

ettvanligtliv sa...

Meeeen, gullöga <3