tisdag 17 januari 2012

Present-bonanza!

Var och varannan dag är födelsedag för Elsa! Då och då kommer folk på besök och har med sig presenter och då och då dimper det ner presenter på posten, eller som igår när det kom både paket på posten och en present från Martins kollega.

Fina paket!

En haklapp från Noa Noa av Martins kollega!

Och två jättefina sparkdräkter och en supergullig kofta från Rocktroll! (Och jo, jag kan läsa din handstil, den är ju jättefin!)

Och till mig: Min favvochoklad och en tidning! GÖLLE! <3 Tack så jättejättemycket! <3

Elsas överfulla presentbord (utan de senaste presenterna)! 

Tyvärr kan ju inte Elsa uttrycka sin tacksamhet så det gör vi istället: SUPERMEGATACK för alla finfina grejer! 

2 kommentarer:

baltazaar sa...

Vilka fina grejer!! :)

Lina sa...

Haha vilka söta bilder :) och varsågo <3 jag har ju följt eran lilla familj både med och utan Elsa i några år måste det väll vara nu så klart man måste fira nyaste tillskottet :)

Glad att du såg vad jag skrev för jag tycker att jag skriver som en kratta haha :P

Kraaaam <3 <3 <3