onsdag 22 februari 2012

Sova med djur.

På tal om ett inlägg i Annas blogg så tänker jag härmed visa upp ett par bilder från min barndom under temat "Sova med djur". Jag hävdar bestämt att det är bra för alla barn att sova med djur samt även vice versa. Jag får för tillfället ingen hund och ej heller någon katt så jag får hålla till godo med dessa bilderna på mig sovandes med djur. Elsa får väl lära sig sova med djur senare i livet antar jag...

Linnea med katt i famn och napp i mun. 

Linnea och schäfer under paraply i solen. 

Linnea med kattfamilj på rygg under filt. 

Linnea med katt på rumpa, ej 1987 utan snarare 1998.

Och så en bild på mig utan djur från när jag var liten. Är vi lika Elsa och jag? Jag tycker nog det (nu kanske ni inte har fått se några bilder på Elsa när hon ler, men vi har i alla fall exakt samma leende som bebisar, eeh ja, jag vet ju att hon är bebis än men ni fattar, och om inte alla bebisar ler såhär då va): 


Äh! Vi kör en till bara för jag är så göllig: 

6 kommentarer:

kajsa. sa...

Haha så jälla söt dåå!! .. Och jorå, klart man kan se att ni e lika!!
<3

Moi sa...

Well... jag oroar mig lite eftersom tjockkatten väger över 6 kg (han vägde 9 förut) och gillar inte barn alls. Han lär ju vänja sig men det känns ändå lite fundersamt. det måste jag säga.

Isabel sa...

hihi, ja du är supergölli ju!

vore kul att se nån bild på Martin när han var bebis som man kunde se vem Elsa är "mest" lik (om det nu ens har ngn betydelse?!). Mest för att det är kul och för att bebisar är så jädrans gölliga =)

kram

Cecilia summerar sa...

Du är jättegöllig! Å man kan tro att du är från Sönsvall för här säger folk gölli!

Härligt att få se de gamla bilerna och LYCKA att du har en egen bäbis att jämföra med! Tjohoo!
Hurra för prinsessan Elsa

Anna sa...

Så mysiga bilder :)

Lina sa...

Gölle :) klart hon är lite lik dig.

Kram <3