onsdag 11 april 2012

Älsk!

Älskälskälskälsk!

Åh, här sitter vi i soffan och jag har moffat i mig en hel Kvibille Gräddädel med bara fingrarna (bästa osten och absolut förbjuden att äta som gravid) samtidigt som jag läser mina kursares uppsatser som jag aldrig hann färdigt med (intellektuell stimulans tack) eftersom jag råkade föda barn mitt i alltihopa och bara måste skriva ett inlägg till om hur underbart det är att varje gång jag smyger in i sovrummet så doftar det av sommaräng som om de renbäddade lakanen hängt ute en sommarkväll och torkat men det allraallraallraallraaaaaaaaallraaaaaaaaa bästa av ALLT är att det ligger en liten bebis där mitt i allt det stora och snusar och sover och hon är VÅRAN! Ljuvligt är det! Ljuvligt är ordet!

Elsa klockan 19.17 onsdagen den 11 april 2011.

4 kommentarer:

Mette sa...

Ååååh!

<3

ettvanligtliv sa...

Åh vad mysigt!! Vill snabbspola så att vi också kan glida omkring och snosa på Pyret (och äta OST!!)
Kramar <3!

ettvanligtliv sa...

Åh vad mysigt!! Vill snabbspola så att vi också kan glida omkring och snosa på Pyret (och äta OST!!)
Kramar <3!

langtarefterliten sa...

Åååååååå vad mysigt! ♥