tisdag 24 april 2012

Linslus.

Jo men det kan man väl inte tro? Att jag är en riktig linslus? Jag älskar för det mesta att vara med bild. Jomen. Tyvärr är det också oftast jag som håller i kameran så att säga va. Jag har gnällt på Martin flera gånger om att han aldrig tar fina bilder på mig och Elsa men det hjälper liksom inte. Jag har till och med bett honom flera gånger om att maila över bilderna på mig och vagnen i olika miljöer som han faktiskt har tagit så att jag kan lägga ut dom här, men det kommer aldrig några bilder... Men så i helgen skulle han instagramma en bild på Elsa när hon var så sjuuukt söt i min famn, och så blev det så här, så fel men ändå så rätt, vad vi skulle kalla ett kodak-moment. Ingen "gillade" förutom jag:

(Ja, man får skratta.) 

Imorse när jag kollade Instagram hade han fått den här betydligt mer smickrande bilden på na, underbara vackra unge: 

(En sådan Elvie-look-a-like dessutom!) 

Och så idag, i parken, bad jag en kompis ta ett kort på oss tillsammans once and for all. Titta vad fina vi är, hon och jag:


Jag vet. Det blev ingen ordning i det här inlägget, men det blev i alla fall ett par bilder. 

3 kommentarer:

k. sa...

Superduper fina!!
<3

Isabel sa...

Amenasså! Gud vad lika de är våra bebbar, hur sjutton kommer det sig liksom?! Helt fantastiska är de iaf E & E.

Puss på Elsas lilla ledsna läpp, så söt så jag får diabetes (igen, eftersom jag redan har det).

Mette sa...

Men herrejösses vilken ledsen, men ändå söt liten underläpp. Och ja, jag log när jag såg den. ;)

Elis ligger just i skrivande stund och sprattlar i en likadan pyjamas som Elsa har på den andra bilden. Vackraste fina Elsa-leendet BTW!

Käääärlek
<3 <3 <3