lördag 21 april 2012

Projekt helg.

Vi har ett mycket, mycket snuskigt badrum. En mycket snuskig toalett också förresten men badrummet tar nog priset. Faktum är att vi inte har städat badrummet ordentligt sedan vi flyttade in (golvet syftar jag på då, det andra har jag/vi städat såklart). Men golvet är en historia för sig. Det ligger damm i kanterna som tillsammans med badrumsfukten har bildat en jämngrå hinna. Någon har dragit ett sträck i hinnan till vänster om toaletten så man riktigt kan se hur snuskigt det är. Det har liksom inte blivit gjort för jag var gravid med foglossning och sedan har jag haft ett barn att passa på och sådana aktiviteter verkar inte ligga för Martin. Hrm. Så idag ska jag skura badrummet (och kanske toalett nr.2) från topp till tå. Man ska kunna slicka på golvet och det ska smaka jordgubb så rent ska det vara. Typ. Klara, färdiga, gå!

Martin läser godnattsaga för Elsa igårkväll. 

Inga kommentarer: