torsdag 26 april 2012

Rutiner.

I detta hushållet är det bebisen som sätter reglerna och hon är visst mer för rutiner än vad jag visste. Har tidigare sagt att det inte finns några rutiner i hennes små lurer som hon tar under dagen, men när jag skypeade med mamma i 45 minuter visade hon tydligt att det var något som var fel. Det var ju tiden som hon brukar sova på, men eftersom vi sov till tio idag så tänkte jag att det inte var så noga. Jag la på med mamma och la henne i sängen, hon visade tydligt att det inte var mat hon ville ha och det dröjde inte ens tio sekunder innan hon slocknade:

4 kommentarer:

Lovisa sa...

Fy fasen vad mysigt :) Har hon alltid den där gosen? Alltså är hon medveten om den och vill ha den? Gulle <3

Kommandoran sa...

Så gött det ser ut att sussa =)

www.langtarefterliten.blogg.se sa...

Sötnos!
Och vilket fint kort ni gjort i inlägget under! :)
Och tack så jättemycket för dina glada grattis i min blogg!! ♥ =)
Haha, galet, galet :)
Kraam!!

Linnea. sa...

Lovisa: Ja, det är egentligen en speldosa men den är så greppvänlig och hon gillar att hångla med den. Hon brukar ha den under ena armen och en nalle som vi kallar Pruppen under andra, hon somnar enklare själv om hon håller om dom. Det är så sött! <3! men jag läste någonstans att i den här åldern ska såkallade "snuttisar" bli viktigare och viktigare för dom.

Kommandoran: Ja, det är fint värre! :)